KinderRijk streeft altijd naar kinderopvang van hoge kwaliteit. Daarom vinden we het ontzettend belangrijk om in gesprek te gaan en te blijven met klanten. Hoe ervaren zij onze dienstverlening? Wat vinden zij van bepaalde onderwerpen? En wat kunnen we doen om elke dag een beetje beter te worden? We stellen onszelf deze vragen regelmatig en hechten daarbij veel waarde aan de feedback die wij van klanten krijgen via ons Klantenpanel.
Wil jij jouw ervaringen met ons delen? Als je aan het Klantenpanel deelneemt, krijg je maximaal 5 keer per jaar een vragenlijst over wisselende onderwerpen. Zo komen wij er achter hoe jij als klant over bepaalde zaken denkt en kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en beter inspelen op jouw wensen en behoeftes. Iedere ouder die klant is bij KinderRijk kan zich aanmelden voor het Klantenpanel.
Lijkt je dit leuk? Meld je aan door onderstaand formulier in te vullen!
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Klik hier voor de veelgestelde vragen of stuur een mail naar marketing@kinderrijk.nl.