Leuk dat je interesse hebt in het KinderRijk Klantenpanel! Hieronder vind je een overzicht van de veel gestelde vragen rondom het Klantenpanel. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via marketing@kinderrijk.nl.
Waarom heeft KinderRijk een Klantenpanel?
KinderRijk vindt de mening van ouders heel belangrijk. Via het KinderRijk Klantenpanel komen we graag in contact met ouders over allerlei onderwerpen die te maken hebben met de opvang van KinderRijk. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en inspelen op jouw behoeftes en actuele vragen die leven.
Wat wordt er van mij verwacht?
Als panellid van het KinderRijk Klantenpanel kunt je je mening geven over onze dienstverlening op het kinderdagverblijf, de peuteropvang en de buitenschoolse opvang. Ook andere onderwerpen die betrekking hebben op KinderRijk komen aan bod, zoals communicatie, opvoeden of ontwikkeling. Je ontvangt ongeveer één keer per kwartaal per e-mail een uitnodiging om je mening en/of advies te geven over een onderwerp dat te maken heeft de dienstverlening van KinderRijk. Deelname aan ieder onderzoek is geheel vrijwillig. Per onderzoek kun je beslissen om wel of niet mee te doen.
Hoe lang duurt een onderzoek?
Dat wisselt. Het invullen van de online vragenlijst duurt doorgaans zo’n 5 minuten, maar soms is dit korter of langer. In de uitnodigingsmail die je ontvangt geven wij aan hoeveel tijd je nodig hebt om de vragenlijst in te vullen.
Hoe kan ik me aanmelden voor het KinderRijk Klantenpanel?
KinderRijk is altijd op zoek naar klanten die deel willen nemen aan het Klantenpanel. Wil je meedoen aan het KinderRijk Klantenpanel? Schrijf je dan in via deze pagina.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
KinderRijk behandelt al je gegevens vertrouwelijk en zorgvuldig en je antwoorden worden anoniem verwerkt. KinderRijk gebruikt je e-mailadres alleen om je gericht uit te nodigen voor onderzoek.
Hoe kan ik mij afmelden voor het KinderRijk Klantenpanel?
Deelname aan het KinderRijk Klantenpanel is vrijblijvend en anoniem. Wanneer je niet langer wenst deel te nemen kun je je afmelden door een e-mail te sturen naar marketing@kinderrijk.nl.
Wat is het verschil tussen het KinderRijk klanttevredenheidsonderzoek en het Klantenpanel?
Het klanttevredenheidsonderzoek vindt één keer per jaar plaats en richt zich op de tevredenheid over onze dienstverlening in brede zin. Bij het Klantenpanel wordt een selecte groep klanten op regelmatige basis uitgenodigd om van gedachten te wisselen over een bepaald onderwerp.
Waar kan ik terecht voor vragen over het KinderRijk Klantenpanel?
Als je vragen hebt, dan kun je deze stellen door een e-mail te sturen naar marketing@kinderrijk.nl.